Σάββατο 16 Απριλίου 2016

Reader Problems Tag

Καλώς ορίσατε στο Tag: Reader Problems. Πάμε να δούμε τις ερωτήσεις. 


1. Έχεις 20.000 βιβλία στην βιβλιοθήκη σου που δεν τα έχεις διαβάσει ακόμη. Πως θα διάλεγες πιο να διαβάσεις;

Ναι, η αλήθεια είναι πως πάντα στην βιβλιοθήκη μου υπάρχουν βιβλία που δεν τα έχω διαβάσει ακόμη. Συνήθως στέκομαι δύο λεπτά στο ράφι, κοιτάζω ποια βιβλία δεν έχω διαβάσει και αναλόγως τη διάθεση αρπάζω ένα και ξεκινάω. Οπότε έτσι η επιλογή γίνετε με καθοδηγητή το συναίσθημα. 

2. Διαβάζεις ένα βιβλίο και συνειδητοποιείς ότι δεν σου αρέσει. Τα παρατάς ή προσπαθείς να το φτάσεις μέχρι το τέλος;

Τα παρατώ. Δυστυχώς, δεν γίνετε να διαβάσω οτιδήποτε πέσει στα χέρια μου και να μου αρέσει κιόλας. Έχω δώσει δεύτερη ευκαιρία σε βιβλία που δεν το άξιζαν. Γιατί λοιπόν να πιέζω τον εαυτό μου και να χάνω χρόνο σε κάτι που δεν μου αρέσει; Άλλωστε το διάβασμα βιβλίων για μένα είναι χόμπι. Χόμπι σημαίνει διασκεδάζω και όχι πιέζω τον εαυτό μου. 

3. Διαβάζεις ένα βιβλίο σε δημόσιο χώρο και σου έρχεται να κλάψεις. Πως το αντιμετωπίζεις;

Θα σηκωθώ να φύγω από εκεί. Δανείζομαι το βιβλίο και φεύγω επιτόπου! 

4. Δεν θέλεις ΚΑΝΕΝΑΣ να δανείζετε τα βιβλία σου. Πως του το λες ευγενικά όταν στο ζητήσουν; 

Συνήθως λέω θα δούμε. Και έπειτα αλλάζω θέμα και ρωτάω αν διαβάζει κάποιο άλλο βιβλίο αυτή την περίοδο και σιγά σιγά εξαφανίζομαι από μπροστά τους.

5. Βγαίνουν καινούργια βιβλία και πραγματικά "πεθαίνεις" να τα αγοράσεις. Πόσα θα αγοράσεις;

Η αλήθεια είναι πως ψάχνω αρκετά τα καινούργια βιβλία. Επιλέγω όμως δύο-τρία με προσοχή.  Προτιμώ τη μεταφρασμένη λογοτεχνία από την ελληνική (Το λόγο μπορώ να τον εξηγήσω σε ένα άλλο άρθρο αναλυτικά).   


Αυτές είναι οι απαντήσεις μου. Θα βάλω tag τα εξής blogs:



Κάντε κλικ για να δείτε και τα δικά τους άρθρα! 


by Bookacholic

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου